Recenzja paletki

paletka

 Cześć! Ostatnio przyszła do mnie paczuszka z Chin, a w niej znajdowała się urocza paletka z cieniami do oczu. Odcienie były dokładnie takie, jakie chciałam.
Tutaj macie do niej link:
palette - LINK
cloth - LINK
bag - LINK

paletka

Szukałam takiej paletki, która ma pomarańczowe odcienie. Oszalałam na ich punkcie! Bardzo często maluję oczy właśnie w tych barwach. Brakowało mi jeszcze kilku różowych odcieni, ale z tych jestem bardzo zadowolona. 

paletka

paletka

paletka

Tutaj możecie zobaczyć swatche kilku odcieni? Ten burgund jest przepiękny i ma świetną pigmentację. Tak samo jest w przypadku ciemniejszych odcieni, brązy i brokatów. W tej paletce możecie znaleźć matowe i brokatowe cienie. Wiem, że wiele osób nie przepada za brokatowymi, ale te nie rzucają się bardzo w oczy. Maluję się nimi od kilku tygodni nie zauważyłam żadnego uczulenia. Myślę, że warto testować różne tańsze odpowiedniki znanych paletek, bo myślę, że ta również Wam coś przypomina. 

paletka

Co sądzicie o tej półeczce? Ciocia przywiozła mi stary, zniszczony mebel, ale ja postanowiłam go odnowić białą farbą akrylową. Dostała całkiem nowe życie i pomieści większość moich książek.

półka

półka

Pokażę Wam jeszcze moje rysunki, które pokolorowałam farbkami akwarelowymi. Na pierwszym możecie zobaczyć Sophie Turner, która gra postać Sansy Stark z mojej ukochanej Gry o Tron, a na kolejnych moje stylizacje. 

sophie_turner

sophie_turner


art

model


art

Komentarze

  1. Pięknie malujesz, naprawdę masz talent ;) Fajny pomysł, żeby odnowić tą półkę na książki :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow rysunki mega <3 Bardzo ciekawe kolory paletki.

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne rysunki :) Paletka też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne rysunki ! :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. boze ale cudne zdj i te rysunki są takie ohhh <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne rysunki :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Rysunki są przepiękne. A jeśli chodzi o paletkę, to również ją zamówiłam i mam nadzieję, że będzie dobra i się nieźle sprawdzać. :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Paletka jest niesamowita, szukałam w drogeriach pomarańczowych odcieni, ale nie znalazłam nic ciekawego :) pięknie rysujesz! I tez kocham Gre o tron! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne prace, masz talencior <3 Życzę wytrwałości i miłego malowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne prace! ładne kolorki ma ta paletka :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecudna paletka, ja jednak częściej wspieram oryginalne marki, a nie te kopiujące. Widzę, że na półce masz mangi. Piona! No i zdolna z ciebie bestia, nie ma co. :)
    https://pokazswepiekno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi dear, you have a fantastic blog:) I really like it!
    Do you want to follow each other? Let me know!
    Have a nice day,
    xoxo
    https://stylishpatterns.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi dear, you have a fantastic blog:) I really like it!
    Do you want to follow each other? Let me know!
    Have a nice day,
    xoxo
    https://stylishpatterns.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

stylowanka na Instagramie