Bad Liar

bluzka_hiszpanka

 blouse - LINK
bag - LINK
sunglasses - LINK
jeans - LINK

bluzka_hiszpanka

W dzisiejszej stylizacji królują kwiaty! Bluzka w stylu hiszpanki z odkrytymi ramionami oraz haftowane jeansy. Na torebce również został umieszczony kwiatowy motyw.
Miłego wieczoru! xoxo

bluzka_hiszpanka

bluzka_hiszpanka

bluzka_hiszpanka

bluzka_hiszpanka

bluzka_hiszpanka

bluzka_hiszpanka

bluzka_hiszpanka

bluzka_hiszpanka

bluzka_hiszpanka

bluzka_hiszpanka

bluzka_hiszpanka

bluzka_hiszpanka

okulary

okulary

bag

Komentarze

  1. Piekna bluzeczka i ta torebka, jestem zachwycona ! Super miejsce na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie zdecydowanie skradły mi serce :D !

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie i torebka bardzo mi się podobają. Kocham takie wyszywane kwiaty.
    Pozdrawiam cieplutko,
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna bluzeczka i obłędna torebka :)
    Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna bluzka!:)
    również obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Same piękności!
    Zakochałam się w torebce! ;o

    OdpowiedzUsuń
  7. podobają mi się haftowany jeansy, ale nie potrafię się do nich przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Great post! Photos are amaizing!
    If you want that we follow each other,let me know by leaving a comment,and also hope you'll click on link at the end of my last post --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/07/simple-summer-outfit-zaful.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodnie zdecydowanie w moich klimatach a torebka śliczna :) Obserwuje i będę tu stałym bywalcem .

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzeczka jest piękna :D Lubię bardzo motywy kwiatowe !

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    https://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluzka mnie urzekła ! :)

    Zapraszam do siebie :)
    kaanaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, jestem pod wrażeniem, naprawdę świetna stylizacja! Zakochałam się w torebce.
    Pozdrawiamy,
    Oliwia i Plato

    OdpowiedzUsuń
  13. great :)
    NEW BLOG! PLEASE FOLLOW ME: YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam kwiatowe motywy :) spodnie świetne! marzą mi się takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Strasznie podoba mi się torebka! :)

    MÓJ BLOG-ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam te koszulki z odkrytymi ramionami oraz motywy kwiatowe. Te okulary przeciwsłoneczne z refleksami prezentują się świetnie a torebka jest piękna! Buziaki

    Caiawichowska

    PinkyPromiseGang 👈🏻oddaje obserwacje👈🏻 +ROZDANIE

    OdpowiedzUsuń
  17. I love you photos! They are so gentle and cozy))
    Followed you ^^

    madmoonpolish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham bluzki w stylu hiszpanki <3
    Bardzo podobają mi się także okulary
    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę przyznać, że New Balancy wyglądają swietnie do tej koszulki :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Super spodnie :)
    Obserwuję, bo masz fajny styl i chętnie popatrzę na Twoje następne fotki...
    Pozdrawiam,
    e-mally.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne spodnie. Oczywiście obserwuję, bo musiałam, za te piękne stylizacje, oraz piękne zdjęcia zaobserwować od razu. <3
    Pozdrawiam, jestemnatasza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie współgra bluzeczka z kapeluszem, oj bardzo mi się to podoba! :)
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

stylowanka na Instagramie