Tulle Skirt

tulle_skirt

 Marzyłam o takiej spódnicy od bardzo długiego czasu. 
Tiulowe spódniczki to absolutny must have sezonu! Można je nosić nie tylko z braletem, ale także z koszulą, bluzeczką. Widziałam wiele tutoriali, gdzie dziewczyny szyły własne tiulowe kreacje, jednak ja nie jestem tak zdolna. Mama mi jedynie zwęża te ciuchy, które są na mnie za duże.

skirt - Rosegal
blouse - Rosegal
bralet - sh
dress denim

tulle_skirt

Nie byłam pewna czy wybrać spódnicę do kolan czy dłuższą. Nadal nie jestem przekonana do tej długości. Wybrałam szary kolor, który jest zdecydowanie bardziej przyjemny dla oka od zwykłej bieli. Pastelowe, mięciutkie szpilki z second handu i bralet również stamtąd. O tak, uwielbiam zakupy w szmateksach. Tam można znaleźć tyle niesamowitych rzeczy i ułożyć z nimi własną i bardzo oryginalną stylizację. Ja jestem tego zdania, że jeśli można kupić coś taniej, to stawiam przede wszystkim na korzystniejszą cenę niż na metkę. 

tulle_skirt

W moim przypadku nie opłaca się kupować butów na wysokim obcasie. Nie chodzę w nich, ponieważ nie chcę być wyższa od moich kolegów. Uwierzcie lub nie, ale wysokie dziewczyny właśnie takie mają problemy. Chcę jednak tworzyć stylizacje na blogu ze szpilkami, ponieważ wyglądają świetnie! Wydłużają nogę i dodają kobiecości. Można z nimi zrobić bajeczne outfity.
Jednak mnie na ulicy zobaczycie tylko w trampkach lub w balerinach, a i tak zawsze mówią jaka to jestem wysoka. Jest to jedna z rzeczy, o których nie lubię słuchać. Wysokie dziewczyny łączmy się! :)

tulle_skirt

Na zawsze w moim sercu
Wczorajszy zapach kawy o poranku
Stare listy od przyjaciół, których już nie ma
Zabawa w piaskownicy

Twoja modlitwa w kaplicy
Ciepło, które otrzymałam
Nim wszystko mi zabrali
Lecz nie odbiorą mi wspomnień i marzeń

tulle_skirt

Czy pozwoliłbyś mi się prowadzić, nawet gdybyś był ślepy?
W ciemności, w środku nocy?
W ciszy, gdy nie ma nikogo przy Twoim boku?
Czy wezwałbyś mnie w imię miłości?

Gdy pojawiają się obłęd i trucizna w Twojej głowie,
Gdy smutek pozostawia Cię załamanego w łóżku,
Będę Cię wspierać w głębinach Twej rozpaczy
I to wszystko w imię miłości!

tulle_skirt

tulle_skirt

skirt

tulle_skirt

tulle_skirt

tulle_skirt

Bluzki z odkrytymi ramionami to hit również w tym roku. Niestety ta jest bardzo prześwitująca, ale w lecie to tak bardzo nie przeszkadza. Przecież kiedy jest ciepło, to każdy chodzi w krótkich ciuchach. :D Kosztowała około 3 dolary, czyli około 13 złotych więc jest to bardzo mało. W sieciówce kosztowałaby pewnie dwa razy tyle.

tulle_skirt

tulle_skirt

tulle_skirt

Komentarze

  1. Jejciu, spódnica to absolutny hit tego posta, naprawdę mi się podoba, pomimo, że zbytnio za nimi nie przepadam. Zdjęcia również są prześliczne, szczególnie te w słońcu - zakochałam się! Śliczny kolor włosów. :)

    shiirox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejuuuu piękna spódnica. I ten kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódnica rewelacyjna i pięknie w niej wyglądasz :) Przepięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódnica jest prześliczna, sama myślę czy sobie takiej nie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Mi tiulowe spódnice bardzo się spodobały.

      Usuń
  5. Masz piękny kolor włosów. Nie chcesz zapuścić? Podobają mi się stylizacje z tiulową spódniczką i górą z odkrytymi ramionami. Takie romantyczne. Miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zakochałam się w tych stylizacjach. :)

      Usuń
  6. Jejku! Spódnica jest cudna! Zakochałyśmy się w niej po uszy ^^ Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna stylizacja, uwielbiam takie spódnice :)

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW piękna ta tiulówka :D.
    Mega romantycznie mi się kojarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spódnica jest przepiękna! Uwielbiam tiul <3
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna spódnica! Uważam, że jej długoś jest idealna, wcale nie za długa :)

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Spódnica robi ogromne wrażenie! Wyglądasz jak księżniczka :D Bluzkę sama niedawno zamówiłam, jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej spódnicy każdy może poczuć się jak księżniczka. <3

      Usuń
  12. Spódnica prześliczna. Ostatnio kupiłam takie tiule swoim córkom. Są zachwycone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieci muszą wyglądać w takich spódniczkach cudownie. :)

      Usuń
  13. Uwielbiam tiulowe spódniczki. A zdjęcia mają cudowny klimat :)

    CLLAUDIZZLE

    OdpowiedzUsuń
  14. wow, ale bajecznie wyglądasz w tej spódnicy!
    katemi21.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale masz piękny kolor włosów :) Piękna spódniczka - wygląda jak z bajki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie spódnice bardzo mi się na kimś podobają, dla mnie taki strój nie pasuje :)
    Świetna stylizacja i pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zakochałam się w spódnicy - jest genialna <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  18. Bralet jest niesamowity, a w połączeniu z tak piękną spódnicą to po prostu bajka!
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Był kiedy s klub wysokich, myślę ,że nadal jest i pewnie wśród nich nie byłabyś wcale taka wysoka :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak. :D Ale wciąż wśród znajomych jestem najwyższa.

      Usuń
  20. Piękne zdjęcia. Spódnica bardzo mi się podoba :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. tiulowa spódnica jest bardzo ładna :) marzy mi się takowa, ale na krasnalku takim jak ja nie będzie prezentowała się zbyt dobrze. Na Tobie natomiast wygląda świetnie :) szpilki faktycznie dodają kobiecości ;) ja mimo, iż nie jestem wysoka równię przeważnie wybieram trampki i baleriny :P lubię szybko chodzić, a w wysokich butach jest to cóż... utrudnione ;) co do wzrostu- trochę Ci zazdroszczę ;) moje 160cm powodem do dumy nie jest :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale nawet na studniówce musiałam być w balerinach, bo miałam niskiego partnera. xd

      Usuń
  22. Śliczna spódnica! bardzo podobają mi się takie tiulowe spódniczki i sukienki. Nie wiem tylko czy wyglądałabym w nich dobrze, mam taką figurę że dużo ubrań wygląda na mnie źle :/ ale tobie bardzo pasuje!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie. :* Jestem pewna, że też super byś w niej wyglądała!

      Usuń
  23. Znakomicie wyglądasz, takie spódniczki kojarzą mi się z księżniczkami i bardzo mi się podobają. Czarująco wyglądasz no i jeszcze w dodatku te Twoje włosy...Super!

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Gorgeous skirt! Lovely photographs as well <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Ojejciuuuuu!! Ale Ty śliczie wyglądasz ! Ta stylizacja z tiulową spódnicą idealna ! Wyglądasz jak z okładki magazynu :) Poklikane :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz w niej genialnie, a długość jest idealna :* super!

    OdpowiedzUsuń
  27. Great photos! The skirt is so pretty and love your hair so much!!!!
    Would you like to follow each other? :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Spódnica świetna!! Zdjęcia również cudowne *.*

    In love witch dreams --> MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta spódnica jest NAJPIĘKNIEJSZA! Ciagle sie zastanawiam nad kupieniem podobnej ale wiem ze piza sesjami zdjęciowymi nie nosiłaby jej na co dzień :( moze uda mi sie kupic jakas w lumpie wlasnie haha
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też szukałam takiej spódnicy w lumpeksach, ale niestety nie znalazłam i zdecydowałam się ją zamówić. :)

      Usuń
  30. Wow spódnica świetna zresztą tak samo jak te dwie stylizacje ^^


    Obserwujemy?
    Zapraszam na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  31. piękne zdjęcia ! :) Uwielbiam takie tiulowe spódniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładna! :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam wszelkie stylizacje z tiulową spódnicą. Można w nich poczuć się wyjątkowo.

    OdpowiedzUsuń
  34. Urokliwe miejsce choć zdjęcia na pewno tego nie oddają.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

stylowanka na Instagramie