Most girls are smart and strong and beautiful!

blue_skirt

skirt - LINK
blouse - Terranova
wallet - LINK
sunglasses - LINK
bag - LINK
hat - LINK
shoes -Bonprix

Doskonale wiem jak to jest, kiedy nie potrafimy czegoś w sobie zaakceptować. Chcemy mieć inne ciało, włosy, nos, oczy, twarz i tak dalej. Czasami potrzebujemy czasu, aby przestać oceniać innych po tym, czego nie mogą zmienić. No chyba, że pójdą pod nóż. Nie każdy jednak chce przechodzić operacje plastyczne i wszyscy upajamy się idealnymi zdjęciami kobiet na Instagramie.
Ale każda z nas tak ma! Nie ma w tym niczego złego. Ja nigdy siebie nie zaakceptuję w stu procentach.
Nie będę Ci kazała zmienić stylu ubierania, fryzury czy makijażu. To jak się czujesz jest doskonałe. Czujesz się wolna i nikt Ci nie będzie kazał zamienić wygodnych dresów na obcisłą sukienkę. Ty czujesz się jak królowa w bluzie po Twoim starszym bracie.
Hej dziewczyno! Jesteś piękna! Jeszcze żaden chłopak Ci tego nie powiedział? Po prostu za bardzo go onieśmielasz. Jesteś mądra! To właśnie Ty będziesz najlepszą studentką na każdym kierunku, który sobie wymarzysz.
Nie chcesz wyjść za mąż i mieć piątkę dzieci? Nikt Cię do tego nie zmusi. To jest Twoje ciało i Ty możesz wybierać, co jest dla Ciebie dobre. Nikt nie będzie Cię za to oceniał.
Jesteś idealna taka, jaka jesteś. 
Jesteś silna i pracowita! Każdego dnia zmagasz się z różnymi kłopotami. Może sama utrzymujesz swoje dziecko. Może ciężko pracujesz na utrzymanie, a później gotujesz dla całej rodziny, sprzątasz, pomagasz dzieciom przy pracy domowej, zajmujesz się ogrodem.
Jesteś niepowstrzymana! Masz marzenia i je spełniasz. Podróżujesz, zwiedzasz, rozwijasz siebie. 
Jesteś inspirująca! Nie ma takiej rzeczy, której nie potrafiłabyś zrobić.
Może lubisz co tydzień chodzić do klubu i poznawać nowych chłopaków. Może ktoś złamał Ci serce, a może Ty je łamiesz każdemu, kogo spotkasz. Może lubisz ładować się w kłopoty, ale zwykle jakoś z nich wychodzisz cało.
Czegoś Ci nie wypada? A co to znaczy?
A wiesz co? Ja chcę być taka, jak Ty! Chcę być mądra i silna i piękna! Jak Ty!
Bo jesteś idealna!
Do tego postu zainspirowała mnie cudowna i piękna Hailee Steinfeld.

blue_skirt

blue_skirt

blue_skirt

blue_skirt

blue_skirt

blue_skirt

blue_skirt

blue_skirt

blue_skirt

blue_skirt

blue_skirt

blue_skirt

blue_skirt

blue_skirt

blue_skirt

Jestem absolutnie zachwycona haftami. Zwłaszcza jeśli chodzi o kwiaty wiśni. W tym poście prezentuję Wam portfel i torebkę w tym stylu.
Ta torebeczka nie jest ogromnych rozmiarów, ale można w niej zmieścić najważniejsze rzeczy takie, jak np. portfel. Na zdjęciach trzymam ją za dwie rączki, ale można ją także wydłużyć poprzez zamocowania dołączonego do niej paska. Jak kto woli. :) Z pewnością wygodniej będzie nosić ją z długim paskiem. Została wykonana z naprawdę solidnego materiału, nie śmierdzi tym charakterystycznym zapachem z magazynu. Jest prześliczna! Bardzo polecam!

cherry_blossom_bag

cherry_blossom_bag

cherry_blossom_bag

cherry_blossom_bag

blue_shoes

blue_shoes

Wiecie, że nie noszę czapek z daszkiem. Jednak idzie lato! A z tym wiążą się duże ilości słońca. Mam wrażliwą skórę głowy, dosłownie! Po wyjściu na jakiś dłuższy spacer w pełnym słońcu czuję się jakbym była oparzona. Dlatego postawiłam na czapki. Ta jest wykonana z mięciutkiego zamszyku. Aż chce się ją głaskać! W dodatku ten napis... This hat has come into fashion. No genialny!

suede_hat

suede_hat

suede_hat

suede_hat

Te stylizacje z pewnością ze sobą kontrastują. Najpierw tiulowa spódniczka, włosy spięte w kok, czarne szpilki... A tutaj czapka, rurki, bluzka z odkrytymi ramionami. Dziewczyny są różne i raz ubierają się tak, by poczuć się jak księżniczka, a raz tak, aby im było wygodnie. To zależy od stylu!

Komentarze

  1. Pięknie wyglądasz, pomagam - 25,68$, 10,33$, 6,51$, 20,19$ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne stylizacje! <3 Ah... spódniczka skradła nasze serducha, a torebka jest wręcz rewelacyjna! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Torebka również zdobyła moje serce.

      Usuń
  3. That embroidered bag is beautiful!
    Love the 2 looks
    http://dimplekhadi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Loved your outfit! you looks great
    thanks for sharing

    http://gallech.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia i śliczne stylizacje :) Spódniczka bardzo mi się podoba :) Super w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz po prostu cudownie i do tego te motywujące słowa :) Bardzo spodobał mi się twój wpis
    Mój Kanał Youtube
    Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Staram się dodawać motywujące posty.

      Usuń
  7. Każdy ma swój styl i ubiera się tak jak czuje...
    Pierwsza stylizacja jest świetna,
    druga bardziej sportowa , a ostatnio mam za dużo sporty :-)))
    Czapka genialna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Nie ma sensu niczego zmieniać na siłę.

      Usuń
  8. Tiulowa spódniczka jest śliczna! Super look :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem wielką fanką tiulowych spódnic! ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Spódnica jest świetna
    Pozdrawiam, Madda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku, prześliczne zdjęcia.
    Cudowna spódnica.
    Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie stylizacje bajeczne ale jednak pierwsze naj !! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Obydwie stylizacje bardzo mi się spodobały ^^ Czasami ciężko jest siebie zaakceptować, ale warto pozostać sobą. Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawe stylizacje, ale lepiej wyglądały by w dwóch postach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, ale mi zależało na pokazaniu kontrastu. :)

      Usuń
  15. w obu wersjach wyglądasz bardzo ładnie :) świetna spódnica i torebka. Ja również jestem oczarowana haftami :)
    a co do meritum- masz rację. Każdy z nas powinien akceptować siebie i swoje "ja" :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bez pewności siebie i akceptacji nic nie zdziałamy :)
    Świetne stylizacje!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale pięknie wyglądasz w każdym wydaniu!:*


    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojejku.... jak Ty pięknie napisałaś ! Przyisuję Twoje słowa do siebie hihii! Powiem CI Kochana, że ja ciągle walczę z tym aby zaakceptować siebie.Chyba też nie zaakceptuje siebie w 100% ale cieszę się z progresu jaki wykonałam. Kiedys i to nawet całkiem niedawno nie widziałam niczego fajnego w sobie. CIągle wynajdywałam jakieś negatywne aspekty u siebie, aż w końcu powiedziałam dość! I staram się cieszyć sobą :) Piękne rzeczy wybrałaś i ślicznie CI w tym naturalnym kolorku hihih :) Poklikane oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę. <3 Trzeba być szczęśliwym z samym sobą. :*

      Usuń
  19. Niewiele z nas akceptuje siebie. A wszystkie jesteśmy piękne i wyjątkowe ;) najważniejsze to pamiętać właśnie o tym i otaczać się pozytywnymi ludźmi :)
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem zachwycona twoimi słowami!
    Piękna motywacja. Wiele z nas potrzebuje czesto takich słów jak np. "jesteś wartościowa, piękna.." bo mało które siebie akceptujemy, a te parę słów działają na nas jak paliwo - dają kopa :)
    Śliczna spódnica w pierwszej stylizacji!

    Pozdrawiam
    FotoHart

    OdpowiedzUsuń
  21. O matko jaki motywujący post, wiadomo, że my kobiety to często mamy kompleksy. Trzeba siebie po prostu akceptować :)

    Podziwiam za takie wysokie buty :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te buty tylko do stylizacji. :* Ja jestem do nich za wysoka.

      Usuń
  22. Pierwszy zestaw bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hafty są przepiękne, a szczególnie właśnie na torebkach czy butach! <3 Bardzo podobają mi się oba outfity!
    Co do samego wpisu to bardzo mądre i przede wszystkim motywujące słowa. Akceptacja siebie w dzisiejszych czasach jest dosyć ciężkim tematem i niestety wielu z nas siebie nie akceptuje :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

stylowanka na Instagramie