Szminka w kolorze Twojej duszy

szminka

 Tym razem na zdjęciach możecie zobaczyć moją siostrę. Co powiecie na lekko mroczny klimat?

czarne_buty

Czarne szminki wyglądają bardzo ciekawie. Jednak nie odpowiadają każdemu. Stwierdziłam, że ta stylizacja najbardziej będzie nadawać się na kogoś, kto ma ciemne włosy.

ladyaria

Ruch uliczny jest fascynujący. W jednej chwili można złapać jakiegoś rowerzystę, biegacza czy zwykłego pieszego. My zatrzymujemy się na chwilę aby zrobić zdjęcia i obserwujemy jak ulica tętni życiem. Czasami trzeba się po prostu zatrzymać w tym zgiełku i pomyśleć.

buty

Był deszcz, było chłodno i ciemno, ale coś udało się złapać. 

fashion

okulary

ladyaria

street

heart

ladyaria

ladyaria

buty

okulary

szminka

okulary

brush

pedzel

shoes - Rosewholesale
brush - Rosewholesale
sunglasses - Rosewholesale

Komentarze

  1. Fajne zdjęcia, a klimat faktycznie lekko mroczny, ale świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne zdjęcia wieczorne :) Świetnie wyglądasz! Szminka super i fajowe okularki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jajku, jaka Twoja siostra jest podobna do Ciebie!
    a zdjęcia super, klimat świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny set, sama nosiłam kiedyś tylko takie mroczne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami warto założyć taką mroczną stylizację. :D

      Usuń
  6. Według mnie szminki o takim kolorze są dla ludzi odważnych, którzy nie boją się pokazać swojego stylu.
    Świetna stylizacja. ;)
    Pozdrawiam Ciebie i siostrę. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, mi takie szminki nie pasują, ale jak ktoś ma ciemne włosy to może śmiało w takich chodzić. :)

      Usuń
  7. No no, czarna szminka szczerze ja bym nie miała odwagi się nią pomalować ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna jest ta czarna szminka!
    alexazarzycka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja z charakterem! Super wyglądasz :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. super klimat :)
    plus dla siostry za odwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, takie klimatyczne zdjęcia :)
    Obs.:*:) Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wygląda Twoja siostra :D
    Ja jednak wole jaśniejsze szminki :D Ale jej akurat pasują :)
    Okularki mega <3

    Zapraszam:* Odwdzięczam się za każdą obserwacje:D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Trochę mrocznie ale ma to swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Siostrze ewidentnie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. strasznie podoba mi się sukienka,szkoda,że jestem za niska żeby takie nosić :(

    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To spódniczka. :) Ja za to wolałabym być niższa. :(

      Usuń
  16. oooo uwielbiam czarne szminki :D Twojej siostrze bardzo pasuje ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny look, chociaż nie dla mnie :P i zmieniłabym okulary, za bardzo "słodkie"

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  18. dawno, dawno temu też byłam w takim klimacie, nawet prowadziłam mroczny blog, który już pewnie teraz nie istnieje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zawsze podobały mi się takie bardziej mroczne klimaty, więc siostra i jej ciemne usta jak najbardziej na TAK :-)

    Zapraszam serdecznie na nowy post,
    a w nim same szybkie samochody :-)
    Pozdrawiam!

    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne, bardzo klimatyczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie skomponowane i bardzo pasuje do siostry ...

    OdpowiedzUsuń
  22. to nie mój styl ale zdjęcia fajne

    OdpowiedzUsuń
  23. O ja piernicze *O*
    Zwykłą szminką jest mi trudno coś wyczarować, a co dopiero czarną!
    Ale super!

    Czarny Kotyszek

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładnie wszystko połączone zdjęcia, stylizacja idealnie oddają klimat :) masz ładną siostrę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. nie zdecydowałabym się na taką szminkę, ale z całością komponuje się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Mroczny klimat, ale paznokcie czerwone :P Fajnie się prezentujesz chociaż ja bym tak nie wyszła na dwór, ale mi po prostu nie do twarzy w czarnym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bo akurat takie paznokcie sobie siostra zrobiła 😂

      Usuń
  27. Świetne zdjęcia, a słodkie okulary nieco przełamują ten mroczny styl.
    Jeśli jesteście miłośniczkami biżuterii tak jak ja, to zapraszam na mój blog o biżuterii http://blog.kingy.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

stylowanka na Instagramie