Rosegal wishlist


Pewnie już widzieliście te słynne zdjęcia z tiulowymi spódniczkami? Dzięki nim można poczuć się jak baletnica, albo nawet księżniczka! Przypominają mi lata dzieciństwa, kiedy na szkolnym przedstawieniu miałam na sobie dokładnie taką spódniczkę. Wydaje mi się, że taką szarą spódnicę można założyć nie tylko do szpilek, ale także do trampek! To już zależy od nas.




Jestem naprawdę zachwycona kostiumami kąpielowymi z Rosegal. Co powiecie na taki? Jednoczęściowe kostiumy są bardzo wygodne do pływania, w dodatku wyglądają świetnie na plaży. Musimy tylko poszukać idealny dla siebie wzór i krój.

Pędzelki z różowobiałym włosiem? No pewnie! Dodadzą uroku każdej toaletce!



To jest mój must have! Znacie fidget spinnery? Ja dowiedziałam się o nich od zagranicznych YouTuberów. Te antystresowe zabawki są absolutnym hitem w USA. Jednak myślę, że warto postawić na jakiś oryginalny kształt. Mi się spodobały te serduszka. Kolor mają nieziemski!

Komentarze

  1. Same piękności! :)
    Pozdrawiam, tysiatestuje.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne są te spódnice :) Wyglądają cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. same cuda!pozdrawiam
    http://pluukasiewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne stroje bikini, bardzo mi się podobają zwłaszcza te z wysokim stanem :)Mój Kanał Youtube
    KLIKNIJ
    Blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się te spódniczki.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. szara spódnica z tiulu jest super :) a o fidget spinnerach nie słyszałam, muszę zaczerpnąć wiedzy w tym temacie :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

stylowanka na Instagramie