Kabaretki

kabaretki

 Kabaretki i podarte jeansy to najnowszy trend. Nie byłam do niego przekonana do czasu, kiedy sama je założyłam. Podobają mi się!

kabaretki

Obawiałam się, że będę wyglądała jak baleronik, albo jakbym się owinęła siecią na ryby. Moim zdaniem to jest hit! Chociaż mega źle się je ubiera - mam wrażenie, że zaraz je przedziurawię moimi paznokciami. To chyba zależy od firmy, która je wyprodukuje. Kiedyś kabaretki nosiło się na co dzień, ale jak widać, moda lubi wracać. Lenonki, płyty winylowe no i kabaretki.

kabaretki

Co powiecie na stylizację ze sportowymi butami, białą koszulką i podartymi spodniami? Jeansy kupiłam w lumpeksie, a dziury zwyczajnie rozcięłam nożyczkami. Jeszcze przed zdjęciami musiałam je poprawić haha. Ciężko jest mi zrozumieć to, że podziurawione spodnie są droższe od zwykłych! Przecież można je zrobić samodzielnie. ;)

kabaretki

ladyaria

ladyaria

ladyaria

bra_zaful

bra

storczyk

ladyaria

ladyaria

bra

dmuchawiec

swimsuit

swimsuit - Zaful
bra - Zaful
backpack - Gamiss
jeans - sh
LINK

Komentarze

  1. Bardzo podobają mi się kabaretki w połączeniu z podartymi jeansami, boyfriendami, jednak w innym wydaniu - kompletnie mnie nie przekonują!
    Również uważam, że czasami warto wybrać się do lumpeksu, pobuszować między wieszakami i później samemu przerobić ubrania. Mnie sprawia to frajdę! No i pół mojej szafy to właśnie lumpeks :)

    Buziaki!
    b-saandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz. Bardzo podobają mi się stylizacje z kabaretkami :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Kabaretki naprawdę świetnie wyglądają. Ostatnio zauważyłem że wiele dziewcząt je ubiera.
    obserwuje
    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie stylizacje. A kabaretki i jeansy to super połączenie :D
    Pozdrawiam :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się kabaretki, ale nie nosze ich zbyt często, źle się w nich czuję :) Może za stara jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem są trochę niewygodne :) ale od czasu do czasu je zakładam

      Usuń
  6. Świetna stylizacja *.* Bardzo podoba mi się takie zestawienie. Masz przepiękne włosy <3 Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz:D
    Uwielbiam stylizacje z kabaretkami, ostatnio akurat sobie zakupiłam :D

    Zapraszam:* Odwdzięczam sie za każdą obserwacje:D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam nosić kabaretki! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. kabaretki to cudo <3
    po klikane w linki
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz fantastyczne włosy !:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie to wygląda :). Ja też nie rozumiem dlaczego podziurawione spodnie są droższe niż zwykłe. Ten plecaczek jest super :D. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam ten trend - kabaretki w ogóle są super! Pięknie wyglądasz
    Przy chwili czasu zapraszam do mnie - dobijam do 300 czytelników!
    https://zozolekk.blogspot.com/2017/05/superwoman.html

    OdpowiedzUsuń
  13. ale masz świetne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam kabaretki! świetny zestaw ;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię ten trend! świetny staniczek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. amazing post dear :)
    have a nice week :)
    kisses,
    Tijana

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja niespecjalnie jestem przekonana do takiego zestawienia, ale przyznam szczerze, że druga stylizacja (chodź całej na zdjęciach nie widać) mega mi się podoba:)

    https://theluucky13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna stylizacja kabaretki i dziurawe jeansy wyglądają super

    OdpowiedzUsuń
  19. Co do kabaretek, to szczerze, po raz pierwszy spotykam się z takim trendem, ale muszę przyznać, że ciekawie to wygląda. :D

    Twoja fryzura robi wrażenie. *_*

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi też bardzo podoba się ten trend, muszę w końcu kupić swoje :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie wyglądają kabaretki w takim zestawieniu :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  22. kabaretki podobają mi się u kogoś :) sama jakoś nie mam odwagi ich założyć ;) stylizacja bardzo fajna ;) uwielbiam buty New Balance ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam kabaretki niezależnie czy to do spodni czy do spódnicy <3 wyglądasz świetnie

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wyglądasz! Sama pewnie nie założyłabym kabaretek, ale u kogos bardzo mi się podobają. Taki styl pasuje do Ciebie :)
    Może wspólna obserwacja? MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne buty! I połączenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie mój gust, ale wyglądasz bardzo ładnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny look ! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja. Doskonale wszystko zestawiłaś.
    Jeśli jesteście miłośniczkami biżuterii tak jak ja, to zapraszam na mój blog o biżuterii http://blog.kingy.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

stylowanka na Instagramie