Everything is an illusion - recenzja serialu Mr. Robot

koszula_haft

 I've got two faces, blurry's the one I'm not...
(Siostra na zdjęciach)

tumblr_girl

tumblr

tumblr

ladyaria

sunglasses

bow_shoes

shoes

shoes

koszula_haft

koszula_haft

flowers

flowers

Być może słyszeliście o serialu Mr Robot? Jeśli nie, to już cytuję Filmweb: "Grupa hakerów planuje atak na międzynarodową korporację Evil Corp."
Kilka razy przechodziłam obok tego tytułu, zawsze było coś ciekawszego do obejrzenia. Przynajmniej tak sądziłam do czasu aż włączyłam pierwszy odcinek. Od razu wiedziałam, że może mi się spodobać. Tematyka programistyczna może nie być zbyt interesująca, zwłaszcza w serialach, jednak gdy ktoś opowie o czymś w ciekawy sposób, to ciężko jest nam się oderwać od laptopa. Tak było w moim przypadku. Mam znajomych, którzy potrafią obejrzeć jeden sezon w jedną noc i tak było również u mnie! Jedynie oczy się wtedy trochę męczą, ale kto by się tym przejmował.
Poznajmy Elliota! Genialnego programistę, który razem z przyjaciółką Angelą pracuje w firmie AllSave. Pewnego dnia poznaje w metrze tytułowego Mr Robota, który zabiera go do świata hakerów pragnących wszcząć rewolucję. Spotyka Darlene - zwariowaną hakerkę, która nosi super okulary w kształcie serduszek, Romero - produkującego farmaceutyki na bazie marihuany, Trenton - uroczą i mega zdolną muzułmankę oraz Mobleya. Ta zgrana paczka wplątuje Elliota w swoją intrygę. Wydawałoby się, że to wszystko. Hakerzy chcą zawładnąć światem - nic nowego. Jednak serial ma także drugie dno. Uwielbiam seriale, filmy i książki o tematyce psychologicznej. Lubię być zaskakiwana i mimowolnie zmuszana do rozmyślań nad tym, co mówi główny bohater. Mamy tu wszystko: grube ryby pracujące w megakorporacjach, morderstwa, nieudane związki, uliczne gangi, dążącą do własnego celu  śliczną Dunkę, chorobę psychiczną. Pierwszy sezon trzyma bardzo wysoki poziom od samego początku, najpierw spodziewałam się przesadnego, politycznego bełkotu, ale to, co dostałam przerosło moje oczekiwania! Pozytywnie! Niestety na razie zawiesiłam oglądanie Taboo, bo Mr Robota po prostu muszę skończyć!
Mogę jeszcze bardzo pochwalić zdjęcia i muzykę. Perspektywa jest zachowana w mrocznym i niepokojącym klimacie. Postać jest zwykle umieszczona w malutkim kąciku, przytłoczona przez rozmyte tło. Wydaje się być bardzo malutka, ale dzięki temu widz skupia na niej uwagę. Świetne są także zbliżenia na głównego bohatera. Przez to mamy wrażenie, że wchodzimy do jego umysłu i żyjemy jego życiem. 
10/10

shirt - LINK
trousers - TOP SECRET
shoes - DEEZEE
sunglasses - LINK

Komentarze

  1. Muszę zatem polecić mężowi. Koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale wyglądasz, koszula jest świetna

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. O, akurat serialu szukam :) też lubię psychologiczne. 😁

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne zdjęcia! W ostatnim się zakochałam :)
    Wydaje się być ciekawy :) Gdybym tylko miała na niego czas ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, dlatego ja oglądam seriale wtedy, gdy mam czas. :)

      Usuń
  5. Przepięknie wyglądasz :) Rewelacyjne buciki, bardzo mi się podobają :)
    Seriali nie oglądam - czasu mi brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. To może być serial dla mojego faceta, a może i ja się skuszę. Masz świetną koszulę.
    Jeśli jesteście miłośniczkami biżuterii tak jak ja, to zapraszam na mój blog o biżuterii http://blog.kingy.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz pięknie! Koszula mi się strasznie podoba:)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również zakochałam się w tej koszuli. :)

      Usuń
  8. Piękna stylizacja :)
    Fabuła serialu bardzo mnie zaciekawiła.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne zdjęcia :) kolejny raz dałam się nabrać- znów myślałam, że to Ty ;p jestem pod wrażeniem tego, jak bardzo jesteście do siebie podobne :)
    śliczna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że całkiem inaczej wyglądamy. :) Np włosy.

      Usuń
  10. Prześliczne zdjęcia! Ja właśnie nie mogę się zebrać do obejrzenia Mr Robot, choć wszyscy mnie zachęcają c:
    http://bezxtwarzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia i bardzo ciekawa recenzja! Koniecznie muszę obejrzeć ten serial, bo za chwilę moje się pokończą! :)

    https://buszujwkuchni.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

stylowanka na Instagramie