Blue hair...

blue_hair

 Heeej! Ale dawno się nie pokazywałam na blogu! Tym razem nowe włosy ah.

blue_hair

Zakochałam się w tym kolorze. Mogłabym mieć takie włosy przez cały czas.

cat

Jak Wam wcześniej wspominałam, ogrodniczki przyszły za małe! Jestem wysoka no i nie najchudsza, zatem zamawianie spodni na odległość jest dla mnie ryzykowne. Wielka szkoda, bo chętnie bym je zatrzymała, ale oddam je komuś, kto będzie lepiej w nich wyglądał. ♡♡♡

hair

Dodałam tak szybko nowego pościka, bo bardzo polubiłam robienie zdjęć moim nowym aparatem. Jest takie przyjemne! Cyfrówka służyła mi cztery długie lata, więc ta odmiana jest dla mnie czymś szalonym.

cupcake

sweater

rosegal

new_balance

shoes

black_dungarees

outfit

new_balance

bees

cupcake_bag

ombre_hair

sweater - sh
dungarees - Rosegal
wig - Rosegal
shoes - New Balance
bag - Dresslink

blue_flowers

Surowe fotki. :)

cat

sunset

Komentarze

  1. Jesteś strasznie odważna jeżeli chodzi o ten kolor włosów :) aczkolwiek bardzo Ci w nich do twarzy :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne wlosy no i buty :)
    Cudownie i wiosennie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kolor włosów jeszcze jak byś podała co to za farba ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, masz piękne niebieskie włosy. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale odwaga Aniu!Jaki zbieg okolicznosci ja tez zmienilam wlasnie kolor wloskow!Slicznie wygladasz w takich niebieskich nie kazdemu byloby do twarzy ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku! Wyglądasz tak świetnie, że nie mogę sie napatrzeć! W,losy bardzo ci pasują :D I zdjęcia nowym sprzęcikiem wyszły super! Mimo wszystko i tak stylizacja jest najlepsza, a ty promieniejesz :D Super!
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne buty ;) nowy kolorek włosów bardzo do Ciebie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Włoski masz prześliczne :) Bardzo mi się podobają :) Mega pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są te zdjęcia! Ja pod koniec maja na 99% kupię sobie aparat, nie mogę się doczekać :D Śliczny kolor włosów, bo nie jest aż tak mocny. Bardzo Ci pasuje! Świetne NB :) Szkoda, że ogrodniczki nie pasują.
    Miłego wieczoru! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia. A kolor włosów po prostu wymiata. Uwielbiam takie srebrno-niebieskie odcienie ;3

    http://rumianek-i-mieta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie widziałam Cię wcześniej ale muszę przyznać, że super Ci w takich włosach!
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolor ! A ogrodniczki szkoda że za małe :/ Są śliczne, sama bym je chętnie przygarneła haha <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Włosy świetne! Kicia urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne włosy !! :) Szkoda, że ogrodniczki są za krótkie, fajnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  15. Włosy są hitem! :) Mi by zabrakło odwagi, ale Tobie bardzo pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mega kolor <3 czym robiłaś ??

    OdpowiedzUsuń
  17. Waham się już dłuższy czas nad takim kolorem... Ale wygrywa ze mną rozsądne myślenie pt. Jesteś już za stara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale perukę ze zwariowanym kolorem można założyć zawsze. :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

stylowanka na Instagramie