April Faves

eos

Cześć! Mamy już maj, a więc pomyślałam sobie, że dawno nie robiłam ulubieńców. Wiosna jest na to idealnym momentem.

jednorozce

Absolutnie pokochałam te pędzelki. Tutaj macie link do nich. :) Mają bardzo delikatny kolor, a włosie jest niesamowicie mięciutkie. Już obiecałam kilka mojej kuzynce i siostrze.

jednorozec

Najtańszy puder świata! Czyli słynna skrobia ziemniaczana. Niektórzy nawet stwierdzili, że moja twarz wygląda po nim lepiej, niż po zwykłym pudrze. Jestem absolutnie zachwycona i mam nadzieję, że już nie będę musiała kupować drogeryjnych pudrów. Zapłacimy za nią 3 złote za kilogram. Wystarczy go wsypać do pustego pudełeczka po sypkim pudrze i nakładać go pędzelkiem. Dzięki temu nie nałożymy go za dużo, tylko ładnie i równomiernie.

skrobia

Na pewno znacie ten tusz do rzęs. :) Jest świetny! W dodatku bardzo tani.

mascara_lovely

Tę maseczkę kupiłam na Aliexpress. Nie przepadam za maseczkami, które trzeba zmywać. Tę wystarczy ściągnąć i mamy bardzo gładką buźkę. :) 

maseczka_czarna

maska_czarna

Dawno szukałam jakiejś fajnej paletki. Tę poleciła mi znajoma blogerka. Paletka ma dokładnie takie cienie, których używam. Dostaniecie ją na Allgero za 7,99. Tak, uwielbiam kupować tanie kosmetyki! W dodatku, gdy okazują się być świetne. Myślę, że brokatowe cienie również nie powinny nikogo zniechęcać, ponieważ bardzo ładnie wyglądają na powiece.

mua_paleta

mua

mua

3 steps to contour face od Wibo. Jeżeli szukacie czegoś holograficznego, to ta paletka jest idealna. Zwłaszcza jeśli chodzi o róż i rozświetlacz. Bardzo często jej używam i można dzięki niej naprawdę fajnie wykonturować twarz.

konturowanie_wibo

wibo

Szminka od Catrice. Nie każdy przepada za takim malinowym odcieniem, ale mi się podoba. Nie używam jej bardzo często, tylko na jakieś specjalne okazje. Ale ja rzadko używam szminek. :)

catrice

catrice_szminka

Szminka od Maybelline. Ma bardzo ciekawy kolorek. W dodatku jest matowa i nie wysusza ust.

maybelline_940

Najlepsza do ust. :) Używałam jej bardzo dużo w chłodniejsze dni, kiedy moje usta były bardziej narażone na pękanie.

wazelina

We trzy z koleżankami (moimi przyszłymi współlokatorkami) kupiłyśmy sobie takie urocze i małe budziki. Wbrew pozorom i jego małym rozmiarom potrafi mnie obudzić o 6tej rano!

budzik_jysk

Tę świeczkę dostałam od koleżanki w zimie. Było mi szkoda jej zapalać, ale muszę przyznać, że pachnie cudownie. Bardzo intensywnie. Posiada także wieczko, aby zapach utrzymał się bardzo długo. 

candle

candle

A tutaj pokażę Wam zdjęcia, które zrobiłam wieczorem. Musiałam przetestować mój nowy aparat. Kupiłam używany, ale wydaje mi się, że będzie mi dobrze służył. :) Co sądzicie?

szafirki

chwasty

tulipan

kwiat

beatles

hamamonyo

kot

list

Komentarze

  1. Ta wazelina jest fajna, mam nadzieję, że tymi zdjęciami przywołasz wiosnę

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne produkty,a pomadka podbiła moje serce. Pędzelki z rogami jednorożców to po prostu must have!
    Pozdrawiam // Książki w Piekle ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarna maska najlepsza ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również mam tą paletkę z Wibo :) Lubię ja :D

    A co do skrobi - to nigdy nie próbowalam, ale zawsze musi być ten pierwszy raz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolory paletek są przepiękne. Urocze ulubieńcy :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę wypróbować ten trik z mąką ziemniaczaną :D do mojej karnacji chyba będzie idealna ;) piękne są te jednorożcowe pędzle ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten balsam eos. Mam go od niedawna i ciągle używam! :)
    MÓJ BLOG
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  8. te pędzle wyglądają przepięknie :) Już się nimi zachwycałam, ale nie da się o nich nie pisać ;)
    Śliczne foteczki :)
    Przeniosłam bloga i może Ci się nie wyświetlać w aktualnościach, adres pozostał bez zmian http://wszystko-smaczne.pl/
    Mam nadzieję, że i w nowym miejscu będziesz mnie odwiedzać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tusz z Lovely i zawsze do niego wracam. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie słyszałam żeby czymś takim pudrować twarz. Na pewno spróbuję :) Ładne zdjęcia. Ja się dopiero uczę robić.

    OdpowiedzUsuń
  11. tez mam swoich ulubiencow 😃 faworytm u mnie jet krem BB

    OdpowiedzUsuń
  12. paletka wygląda zachęcająco, cudne zdjęcia :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia!
    Cudowny koteczek ♥♥
    oczamimalilaty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Tusz z Lovely znam i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też lubie ten tusz, jak potrzebuję wydłużyć rzęsy to maluje nim końcówki i wyglądają jak sztuczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio ciągle czytam o czymś, o czym miałam napisać w przyszłości (w tym przypadku skrobia ziemniaczana)... Jak tak dalej pójdzie to skończą mi się pomysły ;p

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

stylowanka na Instagramie