Unicorn Brushes! from Rosegal

jednorozce

 Witajcie perełki! Chociaż właściwie ten zwrot jest za bardzo cringe, hah. Hej! Jakiś czas temu zakochałam się w jednorożcowych pędzelkach. Dosłownie nigdzie nie mogłam ich dostać, ale dzięki Rosegal je dostałam!

Hello cuties! Some time ago I fell in love with these gorgeous brushes. I literally don't know how to do it, but thanks to Rosegal I got it!

pedzelki

Zamówiłam pięć pędzelków, ponieważ uważam, że taka liczba jest dla mnie zupełnie wystarczająca. Są bardzo mięciutkie i z przyjemnością można nakładać nimi makijaż. Bardzo wygodnie trzyma się je w ręce, nawet bardziej wygodnie, niż tradycyjne pędzle. W ogóle spójrzcie na te pastelowe kolorki! Totalnie się w nich zakochałam. Włosie wygląda jakby dosłownie pochodziło z grzywy jednorożca! A może naprawdę pochodzą z magicznej krainy?

I ordered five brushes because I think that this is enough for me. They're very soft and can be used to apply a make-up with pleasure. It's very comfortable to hold it in your hand, even more comfortable than traditional brushes. Look at these pastel colors! I totally fell in love with them. The hair looks like it came from a unicorn's mane!

pedzelki

Ten pędzelek jest do cieni. Wygląda bardzo uroczo i generalnie jest najlżejszy i najcieńszy.

This is eyeshadow brush. It looks very cute and is the smallest.

pedzelek

A tutaj reszta pędzelków.

All the brushes.

brush

pedzel

pedzel

Co sądzicie? Mi się bardzo podobają. Jest jeszcze opcja zamówienia 10ciu pędzelków. Nakładanie makijażu zwykłymi pędzlami jest nudne, zatem warto jest zaszaleć z jakimiś oryginalnymi produktami do makijażu. ❤❤❤ Syrenki? A może pędzelki ombre? Nie ma problemu!
Zamówiłam także tę rzecz i . Jednak ogrodniczki są za małe! Otrzymałam rozmiar S mimo, że zamówiłam większe. ☹ Szkoda, ponieważ bardzo mi się podobają i będę musiała je oddać komuś drobniejszemu. W dodatku będzie mi bardzo ciężko zrobić z nimi stylizację. W peruce jestem zakochana. Jaka szkoda, że nie urodziłam się z takimi włosami!

What do you think? I really like them. There is also an option to order 10 brushes. Applying makeup with regular brushes is boring, so it is worth splashing out with some original makeup products. 
❤❤❤ Mermaids? Or maybe ombre brushes? No problem!
I also ordered this item and this one. But the gardeners are too small! I got S size even though I ordered larger size. ☹ It's a pity because I like it a lot and I will have to give it to someone smaller. In addition, it will be very hard for me to make an outfit with them. I'm in love with a wig. What a pity that I wasn't born with such hair!

pedzel

Wszyscy piszą o promocjach w Rossmannie, ale mi się one już totalnie znudziły. Mariola z praktyczniekosmetycznie.pl poleciła mi tę paletkę. Była bardzo tania, a więc od razu ją kupiłam. Muszę przyznać, że ma świetne cienie, a recenzję zrobię już niedługo.

Everyone writes about deals in Rossmann, but I've been totally bored with them. Mariola from praktyczniekosmetycznie.pl recommended me this palette. It was very cheap, so I bought it. I have to admit that it has great shadows and I will make a review soon.

mua

paletka_mua

A co to za przesyłka? Kawa i książka od znak.com.pl Jak tylko znajdę czas, to szybciutko zabieram się zaczytanie. 

What is this packet? Coffee and a book from znak.com.pl As soon as I find time, I quickly get to know read it.

znak

antykwariat_spelnionych_marzen

Urocze szafirki z ogródka.

Cute grape hyacinths.

Taki szybciutki pościk ode mnie z nowościami.
A co u Was?

Fast post from me.
How are you?

Komentarze

  1. Te pędzle są piękne :) ale nie jestem pewna czy funkcjonalne? U mnie też post o pędzlach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pędzle :-) Ciekawe jaka okaże się książka... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądają te pędzelki :) Bardzo mi się podobają i jeszcze nigdy takich nie widziałam :) Już dla samego wyglądu można byłoby sie na nie skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te pędzle wyglądają obłędnie. :D
    Miłego dnia,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  5. urocze są te pędzelki ;) sama zastanawiałam się nad zamówieniem podobnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. słodziutkie te pędzle!:)

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pędzelki wyglądają obłędnie :D. Bardzo ładne ujęcie kwiatka na ostatnim zdjęciu. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczne pędzelki *.* zapewne jednak ja nie potrafiłabym ich użyć, makijaż to zdecydowanie nie moja bajka :D Ale za to, książki już zdecydowanie tak

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pędzle wyglądają uroczo !

    OdpowiedzUsuń
  10. Te pedzle są niesamowite. Chciałabym takiego jednorożca.
    http://recenzje-kosmetyczneuli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne pędzelki :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne pędzle :3.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pędzle wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne pędzle!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/04/13-reasons-why_29.html

    OdpowiedzUsuń
  15. jeju te pędzelki są cudowne! :D

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojej jakie świetne <3 ! Szkoda, że nie maluję się pędzlami, bo chętnie bym je przygarnęła :)
    Miłego wieczoru ! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  17. W kosmetykach cenię sobie przede wszystkim jakość, ale za rozsądną cenę, dlatego wszystkim zainteresowanym chciałbym polecić sklep https://eveline.pl/pielegnacja-twarzy/seria-twarz/maski-plachtowe. W ich ofercie znajdziecie każdy rodzaj kosmetyków, starannie przygotowany dla każdego rodzaju skóry.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

stylowanka na Instagramie