Rosegal Spring Wishlist


 Hejcia! Co powiecie na taką malutką, wiosenną wishlistę? Zapraszam!
Ostatnio z kuzynką zakochałyśmy się w jednorożcowych pędzelkach. Stwierdziłam, że muszę je mieć, choćby nie wiem co. Cały zestaw zawiera 10 pędzli, ale mi zdecydowanie wystarczy 5. Mam już naprawdę dużo pędzli w domu. Czyż nie są urocze? Obejrzałam ich recenzję na kanale Joey'ego Graceffy i według mnie są obłędne.


Hey! What do you think about such tiny, springy wishlist? Welcome!
Recently I and my cousin fell in love with these unicorn brushes. I said I have to have them, even if I do not know what. The whole set contains 10 brushes, but I'm definitely enough with 5. I already have a lot of brushes at home. Aren't they cute? I reviewed their review on Joey Graceffa's channel and I think they are insane.



Zakochałam się także w ogrodniczkach. Ostatnio w sh kupiłam jeansowe, krótkie ogrodniczki, dlatego stwierdziłam, że na mojej wishliście tym razem znajdą się czarne. Czarny jest spoko, a ja lubię ogrodniczki. Już mam wizję stylizacji z nimi!
Nie zrobiłam żadnego przeglądu rozmiarów, także nie zdziwię się, gdy przyjdą jakieś kosmicznie duże albo małe. Coś się poradzi, ostatnio z o rozmiar za małych spodenek zrobiłam spodenki idealne. ♡
I also fell in love with this gardeners. I already have denim gardeners so I would like to have black pair. Black is cool, and I like gardeners. I already have a vision of outfit!



A tutaj chyba każdego zaskoczę. Jeszcze nigdy nie widziałam, żeby ktoś zamówił sobie perukę! A więc mogę być tą pierwszą haha. Lubię szalone peruki i od zawsze marzyłam, aby sobie zamówić takie włoski dokładnie w tym kolorze. Moje włosy bardzo by ucierpiały, gdybym chciała je przefarbować. Ale od czego są peruki?!

And here I guess everyone will be surprised. I have never seen anyone order a wig! So I can be the first one haha. I like crazy wigs and I have always dreamed of ordering them exactly in this color. My hair would be very hurt if I wanted to dye them. But what are the wigs for what?!

Komentarze

  1. ładne pędzelki:)
    pozdrawiam cieplutko :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super pędzelki, także zakochałam się w ogrodniczkach!:)

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są te pędzle. Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne są te pędzelki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Omg te pędzle wyglądają serio cudownie! Ja się powoli za jakimiś rozglądam, ale tak fajnie się prezentujących to jeszcze nie widziałam :D
    Ogrodniczki też bardzo ładne ^^
    sleep0walker.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne pędzle :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pędzle wyglądają niczym z tęczowej krainy ;D Ale to ogrodniczki urzekły mnie najbardziej ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pędzle wyglądają przepięknie ! Marzenie ! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są t eogrodniczki :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudne pędzle!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/04/in-winter-i-plot-and-plan-in-spring-i.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Poluję na podobne pędzelki, ale na Alexpress :)

    https://kierunkowy-48.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. O mój Boże, te pędzle skradły moje serce! Uwielbiam jednorożce no cóż poradzić haha :D Może to czas żebym sama sobie takie sprawiła?

    OdpowiedzUsuń
  13. pedzle super sa!

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  14. Już jakiś czas temu widziałam te pędzle, są cudowne! Może któregoś razu sobie je zamówię...

    karolinamblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeżeli miałabym stwierdzić co najbardziej przypadło mi do gustu to chyba bym wybrała perukę. Z chęcią zobaczyłabym się w innym, może nietypowym kolorze. Oczywiście kliknęłam! 10.17 18.99 15.39
    nowy ig: oliwiaoleszczyk
    littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Te pędzle są świetne! <3 Wszędzie teraz w internecie je widzę, haha! Pozdrawiam serdecznie,
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne rzeczy ;) super się prezentują te pędzle ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne te pędzle ! Gdybym nie miała wystarczająco pędzli, to chętnie bym kupiła ;)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne te ogrodniczki <3 Pędzelki prezentują się bajecznie :)
    http://wazkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi się najbardziej podobają pędzle. Muszę się zastanowić czy ich nie kupić.
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj mi by się przydała taka peruka :)
    Ale raczej nie zdecydowałabym się w niej raczej wyjść :)
    Obserwuję! Zastanawiam się dlaczego tak późno :)
    Mało brakuje mi do 280 obserwatorów. Pomożesz?
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Jejku te pędzelki są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja od kilku lat szukam sobie ogrodniczek i niestety nie udaje mi się to...

    OdpowiedzUsuń
  24. Pędzle piękne :-) Ogrodniczki super :-D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ekstra post ! Chciałabym zaprosić do siebie ponieważ dopiero zaczynam! http://laurecja.blogspot.com/p/propozycje-od-was-na-posty.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  26. sama się zastanawiałam nieco nad zamówieniem sobie peruki jednak tak sobie myślę, że nie miałąbym jej po co użyć :( Ale ty wybrałaś dość ciekawą! Świetne ogroniczki ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Pędzelki i ogrodniczki rewelacja! Kliknięte
    Wdzięczna będę za klik u mnie

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. ależ mi się podobają te pędzelki! :) sama z chęcią sprawiłabym sobie takie! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. pędzle wyglądają bajkowo :) klik

    OdpowiedzUsuń
  30. Peruka na zdjęciu wygląda fajnie, ciekawe jak na żywo :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Takie zestaw pędzli i mi by się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Te pędzle idealnie prezentowałyby się na toaletce. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ogrodniczki ponad wszystko! <3

    Jakbyś miała czas to zapraszam do mnie na konkurs! 🙂
    Tu kliknij :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

stylowanka na Instagramie