Mother's Day with mygiftdna.pl

deska

 Witajcie! Myślę, że co roku każdy z nas ma kłopot z tym, co ma kupić Mamie na Dzień Matki. Możecie teraz napisać, że przecież dopiero kwiecień, ale ja myślę, że można pomyśleć o prezencie już teraz. Moja mama uwielbia gotować, a czasami też musi, bo każdy w rodzinie uwielbia jej obiady. Nikt tak dobrze nie gotuje, jak mama!

Hello! I think every year everyone has a trouble with that, what to buy to our Mothers for Mother's Day. You can now write that it's April, but I think that you can think about gifts right now. My mother loves to cook, sometimes she has to cook, because everyone in the family loves her dinners. Nobody is as good as my mom!

deska_do_krojenia

Zatem stwierdziłam, że nie ma nic lepszego od spersonalizowanego prezentu od mygiftdna.pl. Możecie tam znaleźć wiele ciekawych propozycji, ja dość długo wybierałam napis, który powinien zostać umieszczony na desce do krojenia. Na szczęścia pomogła mi w tym siostra. :)

So I found out that there is nothing better than a personalized gift from mygiftdna.pl. You can find a lot of interesting proposals there, I was looking for a long time for the sign that should be placed on the chopping board. Luckily, my sister helped me. :)

deska_so_krojenia

Grawer wygląda świetnie. Do niego zostało dodane imię mojej mamy. Co sądzicie o takich prezentach? Oczywiście to nie musi być deska do krojenia, ale np. poduszka z haftem, kieliszek do wina, kubek, patera. Cokolwiek sobie wymarzycie. :) Sklep mygiftdna.pl ma naprawdę ciekawy asortyment.

The engraver looks great. My mother's name was added on it. What do you think of such gifts? Of course it doesn't have to be a chopping board, but for example an embroidery pillow, a wine glass, a cup, a patera. Whatever. :) mygiftdna.pl has a really interesting assortment.

deska_do_krojenia

Co planujecie kupić albo zrobić Mamom na Dzień Matki?

What are you planning to buy for Mother's Day?

deska_do_krojenia

deska_do_krojenia

deska_do_krojenia

Komentarze

  1. Świetny wpis! zapraszam do mnie! Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajny pomysł! Ja swojej pewnie kupię książkę, bo uwielbia czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie spersonalizowane prezenty <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna deska :) Świetny pomysł i może mojej mamie taki prezent kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł ! Prezent przydatny i pięknie wygląda :) Twoja mama z pewnością sie ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy post :) Ja zostanę przy kwiatach, bo moja uwielbia wszelakie roślinki ♡

    pozdrawiam ♡
    KvR

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja mama ma takie samo imię jak twoja :) swietny pomysł na prezent nigdy o tym nie myślałam ale na pewno kiedyś spróbuje!
    Zapraszam do mnie!
    http://aleksandraweronikaplaziak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. jeju super prezent! zaraz odpalam link stronki i też będę czegoś szukać, lepiej wcześniej, niż później!:)

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudowny prezent :o Nie widziałam czegoś takiego jeszcze, ale bardziej wolę kupić coś takiego babci :D
    http://rooksiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo podobają mi się takie spersonalizowane prezenty :) zaczynam powoli zastanawiać się, co kupić mojej mamie i niewykluczone, że wybór padnie właśnie na jedną z Twoich propozycji ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny prezent, mama na pewno będzie zachwycona :) sama bym się wzruszyła gdybym coś takiego dostała :D Ja jeszcze nie wiem co dam mamie, coś na pewno wymyślę :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

stylowanka na Instagramie