Chameleon Nails

nails

Heej! Co powiecie na notkę o paznokciach? 
Hello! What do you think about nails post?

nails

Jak już kilka razy pisałam, moja siostra uwielbia robić hybrydowe paznokcie. Ja kompletnie się na tym nie znam i moje ręce służą za modeli. ☺ Tym razem chciała spróbować z paznokciami w stylu kameleon. Efekt możecie zobaczyć poniżej. 

I have written several times about that my sister loves to paint hybrid nails. I'm totally lame in this and I'm rather a model. This time she wanted to paint a chameleon nails. See below!

paznokcie

W sumie bardzo mi się spodobały. Uwielbiam wszystko, co się mieni, więc byłam zachwycona także tymi paznokciami. Spróbowałyśmy także zrobić kameleonowe kropeczki.

Actually, I like them! I love everything which is glitter so I also fell in love with this nails. We also tried to paint chameleon dots.

panzokcie_kameleon

Użyłyśmy tego kameleonowego proszku. Jest drogi i jest go mało, ale efekt jest tego warty! Cóż, ja bym tyle na to nie wydała, ale jak ktoś lubi robić paznokcie, to czemu nie! W świetle wygląda naprawdę zjawiskowo. 

We used this chameleon powder. It is expensive and there isn't a lot of it, but the effect is worth it! Well, I would not spend so much on it, but if someone likes to paint nails, why not? In the light it looks amazingly.

nails

Jak zauważyliście, postanowiłam dodawać angielskie napisy. Robiłam już to kiedyś, ale moje lenistwo zrobiło swoje. Lubię angielski i to będzie dla mnie świetna praktyka. Chociaż czasami będzie mi szło strasznie mozolnie! Będę starała się wplatać do notki różne, ciekawego zwroty i angielskie powiedzonka. ☺

As you have noted, I have decided to add English subtitles. I had been doing it for some time but I was very lazy. I like English and it will be a great practice for me. Although sometimes it will be awfully hard for me! I will try to include interesting English phrases. 

kameleon

kameleon

lakiery

Znacie markę Victoria Vynn? Moja siostra otrzymała ten olejek podczas spotkania. Moim zdaniem pachnie naprawdę świetnie. Nasze paznokcie będą dzięki niemu odżywione i natłuszczone. W dodatku opakowanie wygląda bardzo stylowo i szykownie. Olejek nakładamy pipetą, więc mamy pewność, że nic się nie rozleje. Używacie?

Do you know the Victoria Vynn brand? My sister got this oil at the meeting. In my opinion, it smells really good. Our nails will be nourished and greased with it. In addition, the phial looks very stylish. The oil is pipetted, so we are sure it will not spill. Do you use it?

olejek

nails

gold

Chciałabym Wam pokazać coś, co ostatnio znalazłam. Może już to widzieliście, ale zgaduję, że nie. Filmik o tym, jak piękny i niepowtarzalny jest świat.

I also wanted to show you something weird. You may already have seen this but maybe not. A video about how beautiful is our world!


Enjoy! xx

Komentarze

  1. Piękny efekt, strasznie mi się podoba :)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne masz te paznokcie, siostra ma talent ^^

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wyglądają :) Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt jest genialny, sama chciałabym miec tak ładnie pomalowane paznokcie i ten kształt twojej płytki! <3
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. nice post :)
    Wish you a good week :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam zielonego kameleona z Semilaca i jestem nim zachwycona. Twój również wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. efekt faktycznie bardzo ciekawy ;) podziwiam, ze miałaś cierpliwość do tych kropeczek :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny efekt ! Aczkolwiek kropeczki nie przypadły do mojego gustu , ponieważ lubię malowac paznokcie na jeden kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama nie wiem które paznokcie bardziej mi się podobają! ;) te kropeczki na pewno zabrały Ci dużo czasu ale efekt końcowy jest genialny ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam taki efekt ale z semilaca i pierwsza wersja jest mega, nigdy nie próbowałam tego efektu na fiolecie ale właśnie mnie przekonałaś!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękne! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda naprawdę super!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Efekt faktycznie bardzo ładny, nie orientuję się ile takie cudeńko może kosztować, ale za jakość się płaci. No i ta firma ... Ja od jakiegoś czasu chodzę na paznokcie, bo uważam to za na prawdę świetną alternatywę dla moich łamliwych pazurków. Koszt nie jest jakiś wielki, a mam kilka tygodni spokoju i nie muszę się w tym grzebać, bo mam do tego dwie prawe ręce (jestem osobą leworęczną HA!)Pozdrawiam serdecznie, a jeśli będziesz miała ochotę to zajrzyj do mnie http://pannanataliaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyszły świetnie :) Sama preferuje jednak jednolite paznokietki... czasem może zaszaleje ze wzorkami.

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje ostatnie paznokcie to tez matowe bordo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obie wersje paznokci są równie pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejjj, piękny efekt daje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super pomysł, paznokcie wyglądają przepięknie<3

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

stylowanka na Instagramie