Jakie kosmetyki są spoko?


 Cześć! 
Dzisiaj zrobimy taki mały przegląd kosmetyków.


Jeżeli macie problem z wypadającymi włosami, to pewnie próbujecie różnych kosmetyków. Jakieś wcierki, szampony. Na mnie tak szczerze nic nie działa, ale możecie spróbować np. tego balsamu z Seboradin. Ja kupiłam go w zestawie z ampułkami.


Wcierkę z Jantar również warto spróbować. Można ją kupić wszędzie, więc nie ma jakichś specjalistycznych właściwości, ale można ją stosować codziennie.


Lotionu z Seboradin również używam, jednak nie zauważyłam spektakularnych efektów.
 A tak btw. zauważyliście, że to zdjęcie przeczy prawo fizyki? XD


A co powiecie na suplementy na piękne włosy? Ja używam Vitapil, ale on działa tylko na moje paznokcie i ewentualnie skórę. Warto także zaopatrzyć się np. w Biotebal.


Uwielbiam koreańskie maseczki! Ta jest świetna. Nakłada się na twarz czarną masę i można ją bardzo łatwo zdjąć. Nie zauważyłam żadnych skutków ubocznych i mogę ją każdemu polecić. Bez problemu dostaniecie ją na Aliexpress.


Wiele osób pytało mnie jak ta szminka wygląda na ustach. Spróbowałam się nią pomalować i ma delikatny różowy kolor. Jednak ma nieprzyjemny, gorzki posmak.




W takiej kosmetyczce z pewnością zmieści się większość naszych skarbów.


A tutaj takie koreańskie plasterki na nosek. Również z Aliexpress. Ostatnio je na sobie przetestowałam i spodobały mi się. Chociaż nie usunęły wszystkich zaskórników, to myślę, że od czasu do czasu warto zrobić sobie taki mały zabieg.


Stosowałyście podobne kosmetyki?

Komentarze

  1. Nie testowałam nic z powyższych kosmetyków, ale muszę przyznać, że narobiłaś mi ochoty!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie, zachęcam do zostania na dłużej jeżeli blog się spodoba:)
    http://momentdlamniee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych kosmetyków, produktów. Część mnie naprawdę zaciekawiła :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam wcierkę Jantar - super się u mnie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. używałam Seboradinu i mi trochę pomógł :) zastanawiam się, czy nie wrócić do niego ;)
    świetna kosmetyczka z kotkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jest ta szminka :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe kosmetyki, ta szminka, której użyłaś wygląda świetnie, tylko szkoda, że jest gorzka. Chętnie bym ją sama wypróbowała.
    Mój blog ---> KLIK

    Pozdrawiam, Werciax

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam dużo o tej odżywce z jantarem :) Powinnam też ją wypróbować bo moje włosy potrzebują regeneracji a myślę, że ona by mi pomogła
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. looks so inspiring babe!

    hope u can like my video <3
    https://www.youtube.com/watch?v=tnyyS4PxjLE

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam Seboradin Lotion i wywołał u mnie duży przyrost :)

    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie miałam żadnego z tych kosmetyków ale prezentują się niesamowicie!

    Pozdrawiam
    Enjoy Lifeee (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello.

    Your blog is lovely. *-*

    Would you like to follow each other via GFC? I followed you, I hope you will follow back. XOXO ♥

    My blog - Aminique

    My Instagram - @fazlicamina

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że zrobiłaś taki post :)
    Super zdjęcia i informacje bardzo przydatne ;*

    NEYLLA

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post ^^ Nie spotkałam się wcześniej z tą szminką ^^

    Zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga :)
    NOWY POST!->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. zachęciłaś mnie do kupna niektórych z tych produktów, super zdjęcia:)
    http://klamaolda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta szminka ma przepiekny dizajn!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Słyszałam o tych plastrach, ja tez mam mały problem z wypadającymi włosami :/

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak, to zdjęcie przeczy prawom fizyki. Jesteś ponad materią

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  18. Te kosmetyki wydają się super! :)

    Pozdrawiam ♥
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  19. W sumie żadnych z tych produktów nie znam niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy jest ten szeroki pędzel :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Produkty seboradin są mi znane i bardzo je lubię :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  22. Tą z jantaru uwielbiam <3
    Ciekawią mnie te plastry na nos, testowałam już różne i jak na razie tylko jedne zdały test!
    Zapraszam ;)
    http://livetourevel.blogspot.com/2017/03/boyfriendy-w-innym-wcieleniu.html

    OdpowiedzUsuń
  23. You definitely use interesting cosmetics. Nice post!

    xx

    Kathy's delight / Instagram

    OdpowiedzUsuń
  24. Dużo z tych podanych rzeczy gdzieś tam widziałam, w sklepie czy w internecie ale w zasadzie nic z tego nie wypróbowałam :) może czas najwyższy, bo bardzo ciekawi mnie jantar.
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

stylowanka na Instagramie