be humiliated

manekin

Druga część zdjęć, którymi również się pobawiłam. Spodobało mi się fotografowanie przedmiotów martwych.W tym poście będzie moc cytatów!

bialostocki

Adulthood is like looking both ways before crossing the street then getting hit by airplane.
In the end some of your greatest pain become your greatest strenghts.
The sailor does not pray for wind, he learns to sail.
Friendship ... is born at the moment when one man says to another "What! You too? I thought that no one but myself . . 

beatles

To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all.
Everything you can imagine is real.
All you need is love. But a little chocolate now and then doesn't hurt.

twiggy

Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself.
All the bright color fade so fast... and they don't come back.
I know what it feels like... to be lost and lonely and invisible...

gitara

Don't dream it, be it.
Hell is empty. All the devils are here.
We don't make mistakes, just happy, little accidents.

postcards

Distance sucks, my room is so far from the kitchen.
The ocean is everything I want to be. Beautiful, mysterious, wild and free.
Work. Save. Travel. Repeat.

lampa

Don't call it a fight when you know it's a war.
There are only two kinds of people in this world: those who steal and those who are stolen from.
It's all an illusion.

roze

Komentarze

  1. cudne cytaty! lubię takie luźne posty, ale z przekazem:)

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia :) a cytaty, mimo iż nie zabrakło wśród nich również motywujących, wprawiły mnie w melancholijny nastrój

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam się inspirować cytatami, dlatego ten post dla mnie jest jak strzał w dziesiątkę :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  4. Super cytaty, niemniej zdjęcia mnie urzekły. :)

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne cytaty ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe zdjęcia i cytaty. Szczególnie podoba mi się ten ze zdjęcia książki "W wieku szesnastu lat byłam..." Jaki jest tytuł tej książki? Zainteresowała mnie. ;)

    Buziaczki, Ania. murasakiiroanu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magia stylu. Portrety dziesięciu kobiet, które zmieniły świat mody.

      Usuń
  8. Przepiękne zdjęcia i fajne cytaty. Masz cudowny szablon! Nominowałam Cię do LBA :) Szczegóły znajdziesz w ostatnim poście na moim blogu - https://jowitajonca.blogspot.com/2017/02/liebster-blog-award.html?

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne cytaty i zdjęcia! Świetny post :)

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha pierwszy cytat to moje bio na twitterze XD. Te dwa cytaty bardzo mi się podobają: To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all. Sama jedynie istnieję i doskonale zdaję sobie z tego sprawę. Nie jestem z tego zadowolona, ale na dzień dzisiejszy nie potrafię tego zmienić. Everything you can imagine is real. To prawda i bardzo kojarzy mi się z myślą, która kiedyś mi przyszła do głowy, bądź którą gdzieś przeczytałam - wszystko w co wierzysz jest prawdziwe. :)
    I tak, tę aferę mediów i Pewdsa zawzięcie śledzę, i to właśnie dzięki/przez to napisałam tego posta. Zarzucają mu, że inspiruje do działania prawdziwych nazistów i jakieś tam grupy żartując o tym, ale on przecież nie może za nich odpowiadać. Wydaje mi się, że to tak jakby ktoś nazwał modercą osobę, której nieudało się kogoś uratować, bo przy sztucznym oddychaniu połamał żebra poszkodowanemu, co uniemożliwiło jego ratowanie. Tak widzę te wszystkie oskarżenia. Krew mi się gotuję kiedy widzę reakcję mediów i te puste zarzuty, i argumenty.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia i cudowne cytaty!
    http://nicoole-nicolee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. WoW super!


    Zapraszam do mnie ^.^
    VANILOVE ♥ <----- klik ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia wyszły Ci naprawdę profesjonalnie. Kilka z nich naprawdę mnie zachwyciło, są śliczne!
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :) !
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcie z gitarą skradło moje serce! ♡
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. super ten wieszak <3 coś pięknego!
    http://coconailsbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny i naprawdę poruszający post. Świetny 3 cytat. Cudowne zdjęcia. :)

    Zapraszam do mnie
    https://happily-pink.blogspot.com/2017/02/nowe-zapachy-od-bispol.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny cytat Twiggy, bardzo dobre zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialny klimat zdjęć!

    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. w cytacie Twiggy się zakochałam :) Bardzo klimatyczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjny jest ten stojak dekoracyjny z pierwszego zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

stylowanka na Instagramie